yoooo

9kommentarer

Hej alla söta, som många inte vet så är det Dariuuz som äger bloggen. Ska från och med nu vara aktiv på denna så ni får gärna lämna kommentarer om det till exempel fattas enable eller drink koder som jag kan ha missat. Det finns även en flik för "Personal" men den kommer jag intw att använda längre eftersom listan finns på GTHotels hemsida. 
 
Det har hänt en hel del sen 1 år tillbaka, har bland annat haft flera pauser då jag inte spelat. Men nu är jag en aktiv spelare igen och ska försöka komma med de senaste nyheterna till er :). 
 
En nyhet är bland annat att Vin har skapat en Officiell Tinychat för spelade på gt. Http://tinychat.com/gthotelorg
Det krävs dock ett lösenord som ni kan hämta av staff i GHC :) Och man måste ha ett facebook eller twitter konto för att kunna gå med i rummet. 
 
Ha det bra :)
 
 

9 kommentarer

...

08 Nov 2014 05:05

Asså, vad har hänt med gt? Bara för att Vincent gjort sådär så kam gt ändå öppnas? Så blir alla glada och slutar gnälla.

beckah3

06 Dec 2014 18:29

hej! detta är beckah3 på gt och jagg undrar varför det inte går och lågga in på gt det är dåligt. detta har hänt förut det är många som kommer att sluta splea om man inte kan logga in!! mvh/beckah3

beckah3

07 Dec 2014 15:15

heeej!!1 detta är jätte dåligt att ni ite har fixat änu så att man kan logga in alla kommer ju inte logga in om ni inte fixar det frå och med nu!! det är dåligt !! hoppas att ni ska fixa det här för om ni inte har gjort det från och med imorgon kommer alla trötna på gthotel.org!

hoppas ni hinner att svara !!

anna

31 Dec 2014 18:10

Hej! jag heter Emelie292 på gthotel! o jag tycker det är riktigt tråkigt att gthotel är nere! för det var ett riktigt bra spel! o komigen lägg inte ner det för ni hade runt kanske 3000 eller mer som spelade varje dag! o tänk dom som har köpt sip o alting! Det är ju helt bortkastat då! Riktigt dåligt! Hoppas det händer nått den senaste tiden!
MVH-Emelie

Fanny

31 Dec 2014 23:12

För alla er som inte vet om detta, anledningen till att GTHotel är nere är för att Vin kan ha våldtagit en 12 åring.

Fan-ta-dig-vin

04 Jan 2015 20:16

Vin fan ta dig om det är sant det du har gjort hoppas dinna drömmar går över och jag har alltid spelat GT men efter dig (ALDRIG)😑 du har begått ett misstag av att gjort så habbo och Debbo är bättre an ditt äckliga hotel!!!! FAN TA ER FOLK SOM ÄR SOM DIG!!!!

Vin suger skit

04 Jan 2015 20:26

Vin ditt lilla svin😒😂 hoppas du dör skär dig själv och lämna tjejerna i fred!!!!!! För om du hade en syrra som du inte har du har ju säkert våldtagit henne med! Så AA men om du hade en syrra skulle du gilla att ngn som dig våldtar henne??

Mariam

05 Jan 2015 22:14

Jag är såååå ledseen attt GT är nere hoppas iaf att han inte har våldtagit nån :(((((( annars hoppas jag att nån startar en till retro hotell

topmodel3

16 Feb 2015 15:57

hejsan, kan du göra en bild med alla häst tricken? :)

Kommentera

Publiceras ej