Tillbaka!

1kommentarer

Heeejjj, längesedan jag uppdaterade denna bloggen, men ska försöka uppdatera lite mer nu, speciellt personallistan eftersom jag vet att många vill veta hur den ser ut. Man ser ju bara vilka som är X på gthotel.org
Ska även uppdatera enable- och drinkkoderna eftersom det har förändrats lite sen jag spelade sist! :) 
 
Annars får jag hoppas att ni har det bästa sommarlovet som man kan ha! Och sitt inte bara framför GT tortts att det kanske är det roligaste vissa vet! :D
 
Bjuder på lite bilder på tiden som gått. 
Gjord av Sookiie
 
Här är jag hög som fan

1 kommentarer

på gt (Juliimus)

21 Feb 2014 11:46

Jag gillar inte gt för det kommer error 522 hela tiden man kommer inte ens in om någon annan råkat ut för det skulle jag gärna att ni svarar

Kommentera

Publiceras ej