Hej babes!

1kommentarer

Urgh, hej på er alla GTspelare! Nu tänker ni säkert "WOW en till skvallerblogg!!! Undra vem som äger den?". Tyvärr måste jag förstöra era förhoppningar, detta är alltså ingen skvallerblogg och vem som äger bloggen, well, bra fråga. Tänkte skriva det nu direkt, men väntar nog lite med det tills jag får veta vad folk tycker om den.
 
I alla fall, ska försöka göra denna blogg så rolig som möjligt :). Jag kommer att skriva om bland annat nya saker som sker på GT till exempel nya möbler som kommer ut, event och även småsaker så som vilka som är personal, vilka som kickas osv. 
 
Ähhh, är så dålig på hemligheter, kan ju säga att jag är Dariuuz i alla fall hihi. Så hoppas ni läsare stannar kvar nu :). Har ni råd på vad jag kan skriva om så är det bara att lämna en härlig kommentar, lämna gärna en vilket fall som helst :D.
 
Bjuder på en videon jag gjorde, hihi :D
Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

1 kommentarer

lakru12

22 Feb 2014 09:04

;)

Kommentera

Publiceras ej